کد خبر: ۱۵۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
۱۲ پروژه خدماتی، عمرانی و تولیدی در دومین روز از دهه مبارک فجر در تویسرکان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بعد از ظهر امروز و دومین روز از دهه مبارک فجر ۱۲ پروژه خدماتی و تولیدی در این شهرستان با حضور تنی چند از روسای دستگاه‌های اجرایی توسط فرماندار تویسرکان افتتاح شد.

*پروژه بره‌پرواری «علی سلیمانی» در روستای لامیان با یک میلیارد تومان افتتاح شد، این طرح با ظرفیت ۲۴۰ راس و اشتغال‌زایی برای سه نفر فعالیت خود را شروع کرده، در این آیین آورده متقاضی ۶۰۰ میلیون تومان و تسهیلات اعطایی ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شد.

طبق گفته مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان، تشکل دام سبک در شهرستان فعال نیست و ضرورت فعالیت این تعاونی احساس می‌شد به همین منظور مقدمات اجرای این مهم فراهم شده است؛ در این برنامه فرماندار به شکل‌گیری این تشکل تاکید کرد.

*افتتاح پروژه گازرسانی به گلخانه علیرضا محمدظاهری به نمایندگی از هفت پروژه گازرسانی دیگر اداره گاز توسط فرماندار شهرستان با همراهی مسوولان و خبرنگاران انجام شد که اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان برای گازرسانی به این هشت پروژه خدماتی هزینه شده است.

گلخانه علیرضا محمدظاهری سال 99 ایجاد و در همین سال به بهره‌برداری رسید و گازرسانی به این گلخانه با اجرای یک‌هزار و 183 متر شبکه و یک ایستگاه هزار متر مکعبی انجام گرفت. گلخانه محمدظاهری حدود 9 هزار متر وسعت دارد.

* بهره‌برداری از طرح آبیاری کم فشار روستای جراء به وسعت ۲۳۱ هکتار و ایجاد شغل برای ۵۰ نفر به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز انجام شد؛ هدف این بهره‌مندی ۱۶۹ خانوار روستای جراء از این پروژه تعریف شده است..

اعتبار صرف شده برای آبیاری کم‌فشار روستای جراء یک‌میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان است که از این مبلغ ۱۷۵ میلیون تومان آورده متقاضیان و ۹۹۰ میلیون تومان از منابع اعتبارات دولتی برای این پروژه هزینه شده است.

* فاز دوم پروژه بهسازی روستای جراء با صرف ۱۸۰ میلیون تومان به مناسبت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی با همراهی مردم روستا امروز به بهره‌برداری رسید، عملیات اجرایی این پروژه شامل ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع روکش آسفالت، اجرای کانال سنگی به طول ۱۸۰ متر و دو دهنه پل می‌شود.

طبق گفته رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سیل برای روستای جراء مصوب شده است.

 تهیه طرح هادی در سال ۸۴، مقاوم‌سازی ۳۳ واحد مسکن روستایی، صدور ۱۴۵ سند و پرداخت ۴۰ فقره تسهیلات تعمیری از اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای جراء واقع در بخش قلقل‌رود است.

در دومین روز از دهه مبارک فجر همزمان پروژه بهسازی روستای تقی‌آباد از پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز بهره‌برداری شد؛ مشخصات پروژه شامل ۲۰۰ متر طول کانال سنگی، زیرسازی به طول ۲ هزار و ۸۰۰ متر، تخریب به طول یک هزار ۶۰۰ متر و ایجاد دو دهنه پل می‌شود.

لازم به ذکر است یک میلیارد تومان از محل اعتبارات سیل به روستای تقی‌آباد تخصیص داده شده است. در این آیین افتتاح طرح بهسازی فرماندار شهرستان تویسرکان در جمع مردم روستای جراء قول مساعدت تامین اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان را برای تکمیل این پروژه داد.

 انتهای پیام/89010

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار